Sporočanje stanja vodomerov preko sistema Komunala.Info
20. 01. 2013
Uporabnikom JP VODOVOD-KANALIZACIJA sporočamo, da lahko odslej sporočajo stanje vodomerov preko sistema Komunala.Info. Dosedanje obrazce za sporočanje stanja vodomerov smo ukinili.
Sistem Komunala.Info je preprost za uporabo, uporabnikom pa omogoča tudi pregled arhiva stanja števca in izdanih računov. Portal je dostopen tu.
Kako se na portal Komunala.Info prijavite prvič?
Pri prvi prijavi v polji Šifra stranke in Odjemno mesto prepišite podatke s položnice, ki ste jo prejeli s strani JP VODOVOD-KANALIZACIJA. Izberite si Uporabniško ime in Geslo, geslo potrdite tudi v polju Potrdi geslo. Obvezen podatek pri prvi prijavi je tudi naslov elektronske pošte (E-Mail), ki ga vpišete dvakrat. Na ta naslov boste prejeli obvestilo o odprtju uporabniškega računa. Uporabniški račun boste aktivirali tako, da boste kliknili na potrditev v sporočilu, ki ga boste prejeli na naslov vaše elektronske pošte.
Pred aktiviranjem uporabniškega računa njegova uporaba ni možna.
Kako se prijavite na portal, ko uporabniško ime že imate?
V označena polja vpišite svoje uporabniško ime in geslo ter pritisnite gumb prijava.
Če sporočite stanje obračunskega vodomera do 20. v mesecu, bo stanje upoštevano na računu za tekoči mesec.
Uporabnikom sta še vedno na razpolago tudi naslednja načina sporočanja stanja vodomerov:
• po pošti: na naslov JP VODOVOD-KANALIZACIJA , Vodovodna cesta 90, Ljubljana, s pripisom za Službo obračuna storitev in reklamacij,
• po telefonu: 01 58 08 100 ali 080 8652, nato pritisnite 3.
Uporabnikom in osebju JP VODOVOD-KANALIZACIJA d.o.o. sta omenjena načina manj prijazna, zato vas želimo spodbuditi k uporabi novega sistema.
Želimo vam uspešno uporabo portala Komunala.Info.