Kako do obračuna po dejanski porabi pitne vode
17. 02. 2016
Če ste naš neposredni uporabnik, kar pomeni, da prejemate račune za vodo s strani JP VO-KA in ne upravnika, ter želite mesečni obračun pitne vode po dejanski uporabi, lahko stanje vodomera odčitate sami in ga sporočite preko portala Komunala.Info.
Sistem Komunala.Info je preprost za uporabo, uporabnikom pa omogoča tudi pregled arhiva stanja števca in izdanih računov, zato njegovo uporabo toplo priporočamo.
Če želite obračun porabe pitne vode po dejanskem stanju, nam podatke sporočite zadnji dan v mesecu. Nič zato, če pozabite. Če boste posredovali odčitek stanja obračunskega vodomera od prvega do predzadnjega dne v mesecu in ne zadnji dan, se bo od datuma prejema do konca tekočega meseca zaračunala akontacijska obremenitev, izračunana na osnovi povprečne dnevne porabe pitne vode.
Odčitke stanj vodomerov sprejemamo tudi v klicnem centru na telefonski številki 01 58 08 100, in sicer med delavniki od 7.00 do 20.00 ure, ter ob sobotah, nedeljah in praznikih med 7.00 in 20.00 uro tudi na glasovni odzivnik. Za oddajo stanja po telefonu potrebujete številko odjemnega mesta, ki ga najdete na zadnjem računu.
Vabimo vas, da stanje obračunskega vodomera oddate vsak mesec.
Poročanje stanja vodomera je pomembno za nas in vas.