Zaradi programske napake nekateri uporabniki prejeli decembrsko položnico z napačnim izpisom zneska plačila
07. 01. 2019
Spoštovane uporabnice in uporabniki.
Zaradi programske napake smo nekaterim uporabnikom poslali decembrsko položnico z napačnim izpisom zneska plačila. Napaka se je zgodila, ker je sistem delnim vsotam na računu dvakrat pripisal/zaračunal zamudne obresti. Ker so računovodsko računi pravilno poknjiženi (to pomeni, da so zamudne obresti upoštevane samo enkrat), bomo tem uporabnikom isti račun poslali še enkrat, tokrat s pravilnim zneskom.
Če ste med ponovnimi prejemniki decembrske položnice tudi vi, prvo položnico pa ste že plačali, bomo preplačilo upoštevali pri naslednji, januarski položnici.
Če imate še kakšno vprašanje ali potrebujete dodatna pojasnila vas prosimo, da pokličete v Snagin center za podporo in pomoč uporabnikom na številko 01 477 96 00 ali nam pišete na snagalj@snaga.si.
Iskreno se opravičujemo za morebitne nevšečnosti in se zahvaljujemo za razumevanje.