Kako poskrbeti za ustrezno stanje interne vodovodne napeljave po daljši prekinitvi ali zmanjšanju uporabe pitne vode v času COVID-19?
24. 04. 2020
V času epidemije COVID-19 se je poraba pitne vode v mnogih objektih zmanjšala ali v celoti prekinila. Posledica je zastajanje vode v interni vodovodni napeljavi, to pa poveča tveganje za mikrobiološko neskladnost pitne vode. V vodi se lahko pojavita neprijeten vonj in okus, voda je lahko začasno tudi obarvana in motna.
Navodila o preventivnem ravnanju, s katerim se lahko izognete morebitnim težavam pri oskrbi s pitno vodo po ponovnem začetku dela v teh objektih, in napotke za ukrepe, preden vodo začnete vnovično uporabljati v prehrambne namene, preverite v rubriki "Kako ravnati po daljšem obdobju, ko voda v interni vodovodni napeljavi stoji?"
Priporočila lastnikom objektov za hišno vodovodno omrežje (HVO) po daljši prekinitvi uporabe pitne vode (COVID-19) je pripravil tudi Nacionalni inštitut za javno zdravje (NIJZ).
Za morebitna vprašanja smo vam na voljo na brezplačni modri telefonski številki 080 8652, lahko pa nam tudi pišete na vokasnaga@vokasnaga.si.
Želimo vam uspešno ureditev razmer.